A Szervezet elkötelezetten törekszik a kiváló minőségű szolgáltatások előállítására és a vevői megelégedettségére, amely a Szervezet működésének alapját képezi. A Vevők bizalmának megtartására és erősítésére, valamint a társaság hosszú távú működésének biztosítása érdekében minden munkatárs alapvető tevékenységének tekinti az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerint minőségirányítási rendszer működtetését és folyamatos fejlesztését. A Szervezet célja, hogy elérje a hibátlan szolgáltatások teljesítését a minőségügyi rendszer folyamatos fejlesztésével. A fentiekre tekintettel a Szervezet vezetése, összhangban a szervezet üzletpolitikai célkitűzéseivel, minőségpolitikáját az alábbiakban teszi közzé: • Felismerve, hogy cégünk léte vevőinktől, megrendelőinktől, megbízóinktól függ, törekednünk kell jelenkori, valamint jövőbeli igényeik megismerésére, és szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésére. • A Szervezet vezetése az üzletpolitikai és minőségcélok kitűzése érdekében, folyamatosan figyelemmel kíséri a külső környezeti változásokat, s azokat értékelve jelöli ki a fejlesztési, piacszerzési irányokat, illetve alakítja ki a cég jövőképét. • A Szervezet vezetése mindent megtesz a jó munkahelyi légkör, illetve munkakörnyezet kialakításáért, ezáltal mozgósítsa a munkatársakat képességeik legjavát adni a munkavégzéshez. • A munkatársak felkészültségét és képességeit képzéssel, illetve továbbképzéssel fejleszti. • A szervezet eredményessége, hatásossága, illetve hatékonysága érdekében az egymással öszzefüggő folyamatokat rendszerként azonosítja és irányítja. • A folyamatos tökéletesítés és fejlesztés céljából a szervezet alkalmazza a célmeghatározás, folyamattervezés >> végrehajtás megszervezése, végrehajtás >> figyelemmel kísérés, ellenőrzés >> szükség esetén azonnali beavatkozás minőségirányítási modelljét. • A Szervezet kölcsönös előnyökön alapuló kapcsolatok kialakítására törekszik a beszállítókkal, illetve alvállalkozóinkkal. Budapest, 2018. március 1. --Moró Ferenc Ügyvezető |
||